نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده، پُرشور و اثرگذار مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در محل مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مسئولان برای مشارکت بخشی مردم در انتخابات پیش‌رو تلاش کنند و حضور گسترده و حداکثری مردم باعث ناامیدی دشمنان است.

او افزود: انتخابات رئیس جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حضور گسترده، پُرشور و اثرگذار مردم در انتخابات، مشت محکم دیگری بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: مردم در این دوره از انتخابات برای انتخاب دولت انقلابی جوان تلاش کنند.

او ادامه داد: دولت باید عملکرد سال ۱۳۹۹ و مدت فعالیت خود از ابتدا تاکنون را اطلاع‌رسانی و از فراهم شدن خوراک برای دشمن و رسانه‌های خارجی در پایان سال خودداری کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: هیچ‌کس در کشور موافق ادامه تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران نیست و همه معتقدند تحریم‌ها باید رفع شود و همان افرادی که برجام بدون فرجام و بی‌نتیجه را فراهم کردند، باید برای رفع تحریم‌ها تلاش کنند.

او افزود: نباید با دامن زدن به اختلافات، زمینه ضربه به انتخابات را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: تولید، اقتصاد مقاومتی و اعتماد به مردم در انتخاب دولت جوان حزب‌اللهی تاثیر مستقیم دارد.

او فرارسیدن اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان و نوروز را تبریک گفت و ادامه داد: مردم باید بهره‌گیری از فرصت‌های ماه شعبان، آماده شدن برای استقبال از ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: همزمان با نوروز و آغاز سال جدید، نوسازی کسب و کار و تحول درونی انسان‌ها مورد توجه باشد.

او با بازخوانی برخی از واقع تاریخی اظهار داشت: در دوم فروردین‌ماه ۱۳۰۶ رضاشاه کشف حجاب را رسمیت بخشید و از سوی دیگر در چنین روزی، ماموران محمدرضا شاه نیز در دوم فروردین‌ماه ۱۳۴۲ مدرسه فیضیه هجوم بردند، اما ایستادگی امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام به ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) اشاره و تاکید کرد: حق‌مداری، شجاعت، نترسی و مبارزه جانانه با دشمن در کربلا از خصوصیت‌های ایشان است.

او افزود: جوانان ما امروز در مسیر ولایت با شجاعت، بصیرت، ایمان و اخلاص ایستادگی و دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از سوی جوانان را عینی اعلام و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نیرو‌های جوان و پُرنشاط دارد و این جوانان اهداف انقلاب را پیش می‌برند.

او ادامه داد: جوانان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ایستادگی در برابر دشمن، افزایش تولید، خدمت به فناوری‌ها و پیشبرد امور کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.