امام جمعه قزوین گفت: سال و ماه نحس نیست بلکه دنیا تجلی رحمت خداوند است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در برنامه زنده سروش آسمانی شبکه قزوین با نقد برخی باور‌ها درباره نحسی برخی از سال‌ها و ماه‌ها گفت: خداوند دنیا را نحس نیافریده بلکه این دنیا تجلی رحمت اوست. هر نحسی از جانب خود آدم‌ها ست و هر خیر و برکتی هم از خداوند نشات می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: انسان‌ها عادت دارند برای سلب مسئولیت، تقصیر‌ها را به گردن نزدیکان خود بیاندازند و می‌گویند سیزده نحس است در حالی که باید گفت دروغ، نفاق، وعده‌هایی که عمل نمی‌شود شوم است.

نماینده، ولی فقیه در استان با انتقاد از کسانی که معتقدند می‌توان تحریم‌ها را پایان داد این سوال را مطرح کرد که چرا تا الان این اتفاق نیافتاده است؟

امام جمعه قزوین با بیان این که هر وقت خواسته شد یک مشکل اقتصادی حل شود بدتر به آن مشکل اضافه شد افزود برخی نمی‌خواهند مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به انواع توطئه‌ها برای آسیب زدن به اقتدار نظام افزود به برکت خون شهدا خداوند جلوی این آسیب را گرفت و انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان در فراز دیگری از سخنانش به انتخابات خرداد ۱۴۰۰ اشاره و اظهار امیدواری کرد با حضور گسترده مردم، دولتی خدا محور، صادق و با ایمان سرکار بیاید.

امام جمعه قزوین در ادامه از مردم خواست برای کمک به کادر درمان رفت و امد‌ها را کاهش دهند و از رفتن به مسافرت خود داری کنند.

انتهیا پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.