کارمندان یک اداره دولتی در ژاپن که ۲ دقیقه زودتر محل کار خود را ترک کرده بودند با جریمه‌ روبه رو شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک اداره دولتی در ژاپن به دلیل ترک زودهنگام محل کار خود قبل از موعد مقرر مجازات شدند. کارمندان این اداره دولتی که ۲ دقیقه زودتر محل کار خود را ترک کرده بودند با کاهش حقوق دریافتی خود جریمه شدند.

بنا به اعلام شورای آموزش شهر فوناباشی در استان چیبا این اتفاق در تاریخ ۱۰ مارس و در یکی از ادارت دولتی ژاپن رخ داده بود. کارمندان سوار شدن زودتر به اتوبوس را علت ۲ دقیقه‌ای ترک زودهنگام محل کار خود اعلام کردند. آن‌ها گفتند در صورتی که به اتوبوس ساعت ۵.۱۷ دقیقه نمی‌رسیدند، اتوبوس بعدی نیم ساعت بعد یعنی ساعت ۵.۴۷ دقیقه در ایستگاه حاضر می‌شد.


بیشتر بخوانید


بنا به اعلام این شورا، کارمندان این اداره دولتی برای رسیدن به اتوبوس به جای ترک محل کار در ساعت ۵.۱۵ دقیقه بعدازظهر در ساعت ۵.۱۳ دقیقه محل کار خود را ترک کرده بودند.

جریمه عجیب کارمندان

به جزء یک مشاور، مدیر و یک کارمند زن نیز توبیخ کتبی برای ترک زودهنگام محل کار خود را دریافت کردند. همچنین به چهار تن دیگر از کارمندان نیز هشدار احتیاط داده شد. طبق گزارش منتشر شده، مشاور این اداره با کسر یک دهم حقوق به مدت ۳ ماه مجازات شد.

گفتنی است؛ بنا به گزارش شواری آموزش شهر فوناباشی از ماه مه سال ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۱ این شورا ۳۱۶ مورد خروج زودهنگام کارمندان از محل کار را شناسایی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
من خودم کارمندم. وضع ما خیلی افتضاحه ۹۰ درصد کارمندها اصلا به مردم جواب نمیدن و کسی هم وجود نداره روی کارشون نظارت کنه اگر مسئول قوی باشه میتونه کارمندهای بی انضباط را درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
اونوقت تو ایران کارمندا نه به موقع میان سرکار نه سر موقع میرن از کار ...کار کردنشونم که نگم هیچ کس هم نظارت نمیکنه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
خبر ممکنه درست باشه اما شما برو ببین ژاپن واسه کارمنداش چه امکاناتی فراهم میکنه که چنین انتظاراتی ازشون داره
آخرین اخبار