رئیس سازمان صمت فارس گفت: به دلیل فرارسیدن ایام نوروز و نیاز بیش از پیش مردم به کالا‌های اساسی مثل روغن، میزان تولید به مقدار بیشتری افزایش یافته و هم اکنون توزیع مویرگی آن در فروشگاه‌ها برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا ایزدی در بازدید از کارخانه روغن نباتی "نرگس شیراز" با حضور ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس، گفت: به دلیل فرارسیدن ایام نوروز و نیاز بیش از پیش مردم به کالا‌های اساسی مثل روغن، میزان تولید به مقدار بیشتری افزایش یافته و هم اکنون توزیع مویرگی آن در فروشگاه‌ها برقرار است.

او به رصد و پایش مستمر فرآیند تامین مواد اولیه، تولید و توزیع روغن نباتی در صنف و صنعت اشاره کرد و افزود: نیاز ماهانه استان به روغن ۸ هزار تن و روزانه ۲۸۰ تن است که با تلاش بیش از پیش سازمان در جهت تامین و توزیع روغن توسط شرکت‌های پخش و عامل‌های توزیع مشکل کمبود آن به صورت نسبتی برطرف شده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه در فرایند توزیع می‌بایست روغن مورد نیاز به دست مصرف‌کننده نهایی برسد، گفت: به منظور ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت در کالا و خدمات به ویژه اقلام ضروری، نظارت و بازرسی‌ها تشدید یافته و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه می‌یابد.

رئیس صمت فارس از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده تخلف‌های صنفی مانند احتکار، گران‌فروشی، فروش اجباری کالا‌ها یا خودداری از عرضه کالا و خدمات آن را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.