فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از تمهیدات ویژه پلیس، برای تأمین امنیت استان در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروز خبر داد.

 سردار "احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اشاره به شعار نوروزی پلیس "امنیت و سلامت، نشاط بهاری"، بیان داشت: بخش اول این شعار مربوط به دو نعمت بزرگ الهی می‌باشد که ناجا به خوبی نشان داده برای تامین آن‌ها با جان و دل مشغول انجام وظیفه است.

او  با تاکید بر نقش موثر امنیت و سلامت بر نشاط اجتماعی، افزود: امروز همگان به خوبی درک کرده اند که بدون امنیت و سلامت، زندگی بشر مختل شده و پیشرفتی در فعالیت‌های دیگر رخ نخواهد داد.

سردار طاهری در ادامه با اشاره به طرح نوروزی پلیس استان، گفت: نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته با تمام توان آماده برگزاری طرح نوروزی بوده و سبزپوشان عرصه نظم و امنیت به صورت شبانه روزی آمادگی ارائه خدمات انتظامی به شهروندان را دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس استان به عنوان متولی اصلی تامین امنیت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را در جهت کاهش وقوع جرائم بویژه سرقت در سطح استان اندیشه است، و به همین منظور اجرای طرح جمع آوری معتادان و دستگیری سارقان خرد و همچنین رصد و کنترل مجرمان و افراد سابقه دار با جدیت در نقاط مختلف استان دنبال می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، پلیس اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را عهده دار بوده است، گفت: در نوروز امسال ورود و خروج به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع بوده و پلیس در اجرای محدودیت ترددها، تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا می‌باشد و بر مبنای رنگ بندی صورت گرفته، قانون را اجرا خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: توصیه اکید مسئولان بهداشتی، پرهیز از رفتن به سفر می‌باشد لذا چنانچه افرادی بر حسب ضرورت مجبور به سفر شدند برای عبور از شهر‌های نارنجی و قرمز باید از کمربندی‌ها عبور کرده و به هیچ عنوان مجاز به توقف در این شهر‌ها نمی‌باشند.

سردار طاهری در پایان گفت امیدواریم سال ۱۴۰۰، سالی سرشار از امنیت، سلامتی و نشاط برای مردم ولایتمدار و وفادار استان بوده و شاهد ریشه کن شدن هر چه سریعتر ویروس منحوس کرونا در این سال باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار