منابع عراقی از حمله به یک کاروان پشتیبانی لجستیکی آمریکا در استان «بابل» و حمله‌ای دیگر در استان «حله» این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع عراقی از پنجمین حمله به یک کاروان پشتیبانی لجستیکی ارتش تروریست آمریکا در استان «بابل» این کشور طی تنها یک شبانه‌روز خبر دادند.

به گفته منابع عراقی ششمین کاروان نظامی آمریکایی نیز در استان «حله» عراق هدف حمله قرار گرفته است.

این دو کاروان لجستیکی ارتش تروریست آمریکا قصد عزیمت به شرق سوریه را داشتند.

پیش از این یک کاروان پشتیبانی لجستیکی ارتش تروریست آمریکا در استان الانبار هدف حمله قرار گرفته است.

یک گروه عراقی با نام « المقاومة الدولية» (مقاومت بین‌المللی) با انتشار ویدئویی مسئولیت حمله اخیر به کاروان پشتیبانی لجستیکی آمریکا در شهر صقلاویه در شرق استان الانبار را برعهده گرفت.

در خبرهای قبلی منابع خبری عراق از حمله مجدد با بمب دست‌ساز به یک کاروان لجستیک نیرو‌های اشغالگر آمریکا در دیوانیه واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

ساعتی بعد منابع خبری عراق اعلام کردند دو کاروان نظامی لجستیک دیگر متعلق به نظامیان آمریکا در نزدیکی السماوه، مرکز استان المثنی هدف حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکای کثیف و انگلیس خبیث و مرگ بر آل صهیون و آل سعود
۱۰:۲۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
دولت آمریکا راهی جز خروج از منطقه را ندارد و هرچه دیرتر هزینه اش بیشتر. اگه برای جان نیروهای خود ارزش قائلید زودتر جل و پلاس خود را جمع کنید و با دوپای خود عمودی بروید و گرنه افقی فرستاده می شوید.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۴۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر صهیونیست مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین کفار مرگ بر آل سعود خائن مرگ بر ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسش . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار