مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران درباره نقل و انتقالات آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فراز کمالوند مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: جا به جایی بازیکنان در بین فصل سخت است. در نیم فصل هماهنگی میان بازیکن و مربی سخت است.

او ادامه داد: مجیدی خیلی زود توانست با بازیکنان هماهنگ شود و ۳ برد متوالی کسب کند. وضعیت تیم بسیار خوب است و فکر می‌کنم تعطیلات نوروز کمک می‌کند تا تیم را آماده رقابت‌های لیگ و آسیایی کنیم.

کمالوند درباره امین قاسمی نژاد بیان کرد: در نیم فصل بازیکن آزادی نیست که جذب کنیم. آرمان رمضانی را جذب کردیم. قدرت انتخاب نداریم. مجبور بودیم نسبت به موجودی بازار رمضانی را جذب کنیم. این بازیکن در سایپا بهترین بازیکن بود. شاید رمضانی با سبک گل محمدی سازگار نبوده، اما امیدوارم در استقلال بهترین باشد. با ۷،۸ بازیکن صحبت کرده ایم. سعید مهری و آرمان رمضانی جذب شدند. تمام توافقات میان باشگاه استقلال و قاسمی نژاد انجام شده، اما باشگاه شهر خودرو هنوز برای این انتقال رضایت نامه نداده است. از شهر خودرو می‌خواهم کمک کند چرا که استقلال نماینده ایران در آسیا است.


بیشتر بخوانید


مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سال اول مربیگری رحمتی است و حق دارد بازیکنان خود را به دیگر تیم ها ندهد. اگر از روز اول بحث این بود که رضایت نامه صادر نمی‌شود ما به دنبال بازیکن دیگر می‌رفتیم. قاسمی نژاد استقلالی است و امیدوارم اتفاق خوبی رقم خورد.

او درباره محمد دانشگر گفت: دانشگر جزو سرمایه‌های باشگاه است. مجیدی از او ناراحت است و سرمربی تیم هنوز تصمیمی درباره دانشگر نگرفته است.

کمالوند گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شده است و می‌توانیم بازیکن جذب کنیم.

او درباره سمت خود در استقلال گفت: وظایف مدیر فنی در فوتبال ما مشخص نیست. به عنوان دوست و همکار در کنار فرهاد مجیدی هستم.

کمالوند گفت: ما باید فشار را از روی داوران برداریم، اما در بازی برابر ماشین سازی می‌شد یک پنالتی برای ما گرفت.

او افزود: سخت است که ما به عربستان برویم و با الاهلی بازی کنیم. در یک جنگ نا برابر باید بازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار