اعمال محدودیت‌های کرونایی و لغو مراسم در تالار‌های پذیرایی باعث شد ۴۰۰ پرونده شکایت مردمی از تالار‌های پذیرایی طرقبه و شاندیز به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امید جلیلی، رییس تعزیرات حکومتی طرقبه و شاندیز گفت: شیوع بیماری کرونا  باعث تعطیلی تالار‌های پذیرایی و لغو مراسم شد با این وجود بعضی از صاحبان تالار‌ها از استرداد هزینه به مردم خودداری کردند.

او افزود: حدود ۴۰۰ پرونده از تالار‌های پذیرایی طرقبه و شاندیز  به تعزیرات حکومتی ارجاع شد و از این تعداد پرونده، بیشتر مبالغ از تالار دار‌ها اخذ و به شاکیان برگردانده و جریمه‌های دولتی نیز مقرر و وصول شد.

رئیس تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده بیشتر پرونده‌ها به رضایت شاکیان ختم شد، ولی تعدادی از تالاردار‌ها  حدود ۶۰ نفر شاکی داشتند و باتوجه به پرداخت نشدن هزینه از سوی صاحب تالار، این پرونده‌ها منجر به  دستگیری فرد متخلف و استرداد مبالغ به مردم شد.


بیشتر بخوانید




 جلیلی بیان کرد: در دو طرف بلوار امام رضا (ع) شهر طرقبه، چندسال اخیر فروشگاه‌های بزرگی باز شدند که مواردی از شکایات مردمی دراین بخش هم بوده است، قطعا در ایام نوروز این فروشگاه‌ها با نظارت بیشتری رصد خواهد شد.

او تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم هر گونه شکایت یا گزارشی در مورد گرانفروشی را به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیزات حکومتی و یا سامانه ۱۲۴ اداره صمت شهرستان اعلام کنند تا در اسرع وقت با حضور شاکی در محل ،موضوع بررسی و رسیدگی شود، همچنین مردم شکایات کتبی خود را می‌توانند به دفتر تعزیزات حکومتی شهرستان اعلام کنند.



انتهای پیام//م. ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار