اولین نشست انجمن کریکت ایران با حضور مسئولان بلند پایه شورای بین المللی این رشته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این جلسه ۲ ساعته که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، آرمین صالحی، نایب رئیس انجمن کریکت ایران حضور داشت و پیرامون حقوق کریکت ایران و جایگاه کشورمان در شورای بین المللی این رشته صحبت کرد.

امین اسلام، رئیس دپارتمان توسعه کریکت شورای بین المللی کریکت ضمن تبریک به محمد علیپور به جهت سپردن سکان هدایت کریکت ایران به علی رغبتی از او تشکر کرد.

صالحی برای دفاع از اساسنامه کریکت توضیحاتی را بیان کرد.

در ادامه در مورد حمایت شورای بین المللی کریکت در بحث وسایل و ساخت اولین زمین استاندارد در ایران گفت‌وگو و قرار شد این موضوع در اولین نشست شورای بین المللی کریکت مطرح شود.

همچنین مقرر شد با توضیحات ارائه شده از تیم‌های آقایان و بانوان ایران در رقابت‌های مهم بین المللی و همچنین مربیان و داوران در دوره‌های آموزشی با حمایت شورای بین المللی کریکت دعوت شود.

در ادامه بنا شد ایران در صورت تایید ریاست انجمن کریکت کشورمان، میزبان اولین کلاس بین المللی مربیگری درجه ۲ و ۳ آسیایی شود.

اقبال سکندر، رئیس توسعه کریکت غرب آسیا از ایران برای عضویت در هیئت رئیسه کریکت آسیا دعوت کرد و مقرر شد ایران اقدامات لازم جهت گرفتن اولین کرسی رسمی در کنفدراسیون آسیا را انجام دهد.

در این نشست ناتیشا، رئیس دپارتمان مالی شورای بین المللی کریکت هم حضور داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Emal Nima
۱۴:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام من یک پسر افغانستانی هستم من میتونم در کرکت کشور ایران یعنی من میتونم در کرکت ملی ایران ثبت‌نام بکنم، مدارک ایران دارم کارت شغل هم دارم ، بازی کرکت خوب بلدم آلروندر هستم یعنی در بازی کرکت بهش میگه کسی هم بال بتوانه و هم بیت بکنند. هر کشور میبینم که بغضی بازیکنان از یک کشور دیگه هستن .منم به شما سوال داشتم.
آخرین اخبار