رئیس پلیس راهور همدان گفت: از ساعات آغازین صبح امروز، طرح محدودیت‌های ترافیکی در باغ بهشت همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار داشت:برای مدیریت کرونا و پیشگیری از هرگونه تجمع، ورود خودرو و عابران پیاده به آرامستان همدان ممنوع است.

او افزود: طرح ترافیکی مربوط به ممنوعیت ورود خودرو‌ها به باغ بهشت همدان از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد:در اجرای این طرح، پارک خودرو‌ها در حاشیه بلوار آیت‌الله موسوی و بلوار بهشت که در مجاورت آرامستان قرار دارد ممنوع اعلام شده است.

جمالی با تأکید بر اینکه ورودی‌های باغ بهشت از روز گذشته مسدود شده است، گفت: تقاطع بابک نیز از حالت تقاطع خارج و به صورت مستقیم در دو لاین رفت و برگشت درآمده است.

او با بیان اینکه در روز‌های گذشته تردد شهری خودرو‌ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک دورن شهری تا دو روز آینده ادامه یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تأکید بر اینکه ورود مسافران از مناطق قرمز کرونایی به همدان ممنوع است تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان از ورود خودور‌های دارای پلاک انتظامی این منطقه به همدان پیشگیری می‌شود.

جمالی با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در ایام عید هم ادامه دارد عنوان کرد: خودرو‌های شخصی که در این ساعات تردد کنند به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.