مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاسازی تریاک زیر بار ضایعات در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "شهرضا" با انجام اقداماتی اطلاعاتی مطلع شدند، یک محموله مواد مخدر زیر بار قانونی ضایعات در یک کامیون بنز بارگیری شده که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یگ گروه از ماموران به یکی از محور‌های ورودی شهرستان "شهرضا" اعزام و کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ۲۱۴ کیلو تریاک که زیر محموله ضایعات و کارتن‌ها جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کاظم زاد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقیچان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به این افراد داده نخواهد شد.

 

کشف بیش از ۶۷ تن کنجاله سویا قاچاق دراصفهان

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با انجام اقدماتی اطلاعاتی مطلع شدند افرادی قصد دارند چندین محموله کنجاله سویا را به صورت غیر قانونی و قاچاق در انباری دپو کنند که وارد عمل شدند.

جاسازی تریاک زیر بار ضایعات در شهرضا/ کشف بیش از ۶۷ تن کنجاله سویا قاچاق دراصفهان



او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی‌های لازم گروهی از ماموران به محل مورد نظر اعزام و ۳ کامیون را حین تخلیه کنجاله سویا مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه رانندگان مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه را ارائه ندادند، بیان داشت: در این خصوص کامیون‌های توقیف و ۳ راننده نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارزاق عمومی مردم باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می‌شود که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آتش‌گرفتن خودرو در پمپ بنزین هزار جریب ۲ مصدوم داشت

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۴۳ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو در پمپ بنزین در خیابان هزار جریب پمپ بنزین شیخ کلینی دچار حریق شده بود.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه دو کد اورژانس اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه دو مرد ۳۶ و ۲۵ ساله دچار مصدومیت شدند.

او گفت: مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.