یاسینی گفت: پس از اعلام فراخوان نخستین جشنواره پایگاه‌های اطلا‌ع رسانی کردستان, ۴۱ روابط عمومی برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهریار یاسینی دبیر شورای روابط عمومی‌های استان کردستان در اختتامیه نخستین جشنواره پایگاه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی سازمان‌ها و نهاد‌های استان کردستان، اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی برترین روابط عمومی‌هایی بود که در طول سال برنامه‌های سازمان خود را که در راستای برنامه‌های دولت به اطلاع عموم رساندند.

او افزود: طی هفته جاری آثار ۴۱ روابط عمومی شرکت کننده در این جشنواره که پایگاه‌های اطلاع رسانی فعالی داشتند، بررسی شد و در نهایت برگزیدگان شناسایی شدند.

دبیر شورای روابط عمومی‌های استان کردستان ادامه داد: متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی که رصد شد پایگاه‌های اطلاع رسانی غیرفعالی دارند و حتی برخی ادارات آخرین اخبار آن‌ها به بیش از یک ماه پیش باز می‌گردد که این جای سوال دارد.

یاسینی یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید بدانند که خط مشی خود را پی بگیرند و کمتر از آثار خبرگزاری‌ها در پایگاه‌های اطلاع رسانی خود استفاده کنند و فعالیت دستگاه‌های اجرایی خود را منعکس کنند.

او بیان کرد: در نهایت با نظر هیئت داوران ۱۰ روابط عمومی برتر که پایگاه اطلاع رسانی آن‌ها فعال بوده و اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان خود را به خوبی منعکس کرده بودند، شناسایی شدند و امروز نیز از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.