نیرو‌های مردمی یمن موفق شدند با شکست مزدوران سعودی، منطقه العطیف در غرب استان مارب را آزاد کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، یک منبع میدانی از تسلط نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر منطقه «العطیف» در شهرستان صرواح در غرب استان مارب خبر داد.

این منبع افزود درگیری‌ها به طرف منطقه «ایدات» در غرب صرواح در جریان است. این در حالیست که شکست‌های متجاوزان در استان مأرب همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز تلاش می‌کند مزدوران خود را از جبهه‌های مختلف به این منطقه اعزام کند تا از فشار وارد آمده به مأرب بکاهد.

این تحرکات نیز با تبلیغات رسانه‌ای از جمله محقق کردن پیروزی‌های خیالی با هدف افزایش روحیه این مزدوران صورت می‌گیرد، اما این اقدامات دشمن هیچ فایده‌ای ندارد. تلاش‌های شکست خورده مزدوران، با تحرکات مشابهی در استان تعز و برخی مناطق در جنوب استان الحدیده همراه بوده است و نتایج میدانی دقیقا عکس پیش بینی‌های متجاوزان محقق شد. آمادگی نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این جبهه و دیگر جبهه‌ها همه نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

در خبری دیگر، شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی مذاکرات یمن گفت به سختی می‌توان آنچه را که آمریکایی‌ها ارائه کرده اند طرح جدید توصیف کرد. آنچه آن‌ها آورده اند طرح پیشین معروف به «اعلامیه مشترک» است که قبلاً سعودی‌ها ارائه کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار