معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: روستای خایان بخش مرکزی بروجرد به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرنطینه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، دکتر شهرام ممدوحی معاون شبکه بهداشت بروجرد روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا که در فرمانداری شهرستان برگزار شد و در ادامه گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در روستای خایان این روستا قرنطینه شد و تست عمومی اهالی روستا آغاز شده است.

او اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در برخی دیگر از روستا‌ها شیوع پیدا کرده که باید با همکاری دهیاران از برگزاری مراسمات ختم و عروسی جلوگیری شود.

معاون شبکه بهداشت بروجرد بیان کرد: وضعیت شهرستان بروجرد زرد رو به نارنجی است و باید مراقب موج چهارم کرونا در شهرستان بروجرد باشیم.

دکتر ممدوحی اضافه کرد: همه محدودیت‌های کرونایی باید به صورت جدی و قاطع در شهرستان اجرا شود تا بتوانیم موج چهارم کرونا را کنترل کنیم.

او ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) بستری هستند که تعداد ۱۱ نفر از آن‌ها خوزستانی هستند.

معاون شبکه بهداشت بروجرد یادآور شد: با توجه به اینکه تردد خوزستانی‌ها در شهرستان بروجرد زیاد است باید فعلا از تردد پلاک‌های خوزستانی به شهرستان بروجرد جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
خیابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام نظرات را منعکس کنید تا مدیران نظام بفهمند که مردم فهیم هستند و می فهمند