مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: کار پیکان در نقل و انتقالات زمستانی هنوز تمام نشده است و یک یا ۲ جای خالی در لیست تیم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در بازی هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پیروزی مقابل ذوب آهن را به بازیکنان، کادر فنی و کارکنان زحمتکش باشگاه تبریک می‌گویم. با حمایت‌های مسئولان در فصل جاری، کمترین دغدغه ما، در زمینه مسائل مالی است.

محمدی در ادامه گفت: با این که بودجه محدودی داریم، سعی کردیم منابع مالی را مدیریت کنیم و اثرات این مدیریت در مسابقات مشخص است. یک کادر فنی کاربلد، با انضباط و با شخصیت داریم. امیدوارم نتایج تیم همین طور خوب ادامه داشته باشد. خوشحالیم که سال ۹۹ برای پیکان به خوبی تمام شد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا کار پیکان در نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده یا خیر، گفت: نه، ما امروز علی عبدالله زاده را جذب کردیم. عزیز معبودی هم امروز در ترکیب بازی کرد. اگر کادر فنی نیاز داشته باشد یک یا ۲ جای خالی در لیست داریم و می‌توانیم همچنان بازیکن جذب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار