مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : اگر سپاه نبود، امنیتی که امروز داریم را نداشتیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : امام حسین (ع) در روز عاشورا همه چیزش را برای دین فدا کرد و سپاه و سپاهیان هم به تاسی از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا همواره در کنار نظام و مردم بوده و برای دفاع از امنیت و کیان ایران اسلامی از جان مایه گذاشته اند.

او با بیان اینکه سپاه برای دوست و دشمن شناخته شده است، گفت : اگرچه سپاه هویتی نظامی دارد، اما نظامی‌گری تنها یکی از ابعاد هویتی این نهاد مقدس است. سپاه چه در طول سال‌های دفاع مقدس و چه در مدیریت حوادث و بحران‌ها و قائله‌ها برای تامین و حفظ امنیت مردم پای کار بوده و بار‌ها و بار‌ها عزیزان سپاهی در راه تامین امنیت مردم جان خود را تقدیم کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سپاه همیشه لبیک گوی ولایت و در خدمت مردم بوده، افزود: اگر سپاه نبود امنیت امروز را نداشتیم، چون این نهاد مقدس با تمام توان در عرصه‌های دفاع از نظام پای کار است.

او با اشاره به اقتدار معنوی، نظامی و جایگاه علمی سپاه، افزود: اینکه امروز در کنگره آمریکا از سرداران سپاه یاد می‌شود نشان از اقتدار سپاه دارد.

او با بیان اینکه تفکر جهادی و عاشورایی سپاهیان مرز نمی‌شناسد، ادامه داد: سپاهیان حتی اگر لازم باشد در لبنان و فلسطین و عراق و حتی پشت کاخ سفید حاضر می‌شوند و در برابر ظلم ایستاده و مدافع مظلومان می‌شوند.

جلیلیان گفت: وظیفه اصلی سپاه تامین امنیت در کنار سیار نیرو‌های مسلح است و به برکت اتحاد بین نیرو‌های نظامی و انتظامی امروز در اوج امنیت هستیم و فرزندان ایران اسلامی کوچکترین تعرضی را در نطفه خفه می‌کنند.

او اشاره‌ای هم به مشکلات اقتصادی کشور داشت و گفت: نمی‌گویم تحریم‌ها در بروز مشکلات اقتصادی بی تاثیر بوده، اما با تکیه بر تفکر بسیجی و با مدیریت قوی می‌توان همه مشکلات را حل کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.