به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کاظم حسین زاده معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان گفت: ۱۲۲ شاغل صنایعدستی استان کرمان به مدت سه روز آموزشهای لازم را در زمینه بستهبندی، تجاریسازی و همچنین برندسازی رشتههای مختلف صنایعدستی فرا گرفتند.
او با اشاره به اینکه برندسازی یکی از مهمترین الزامات برای رونق تولید محصولات صنایعدستی است، افزود: برند یا نشان تجاری یک نماد یا ویژگی مشخصی است که اصالت و کیفیت خاص آن کالا را نشان میدهد.
حسین زاده با بیان اینکه امروزه در عرصه رقابت بینالمللی مفهوم برندسازی در حوزه صادرات کالاها و خدمات نقش برجستهای ایفا میکند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه کمک به بازاریابی و فروش محصولات صنایعدستی این استان است که در سالهای گذشته، کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/ب