۵۸۴نفر در شورا‌های اسلامی شهر در خراسان جنوبی با پایان مهلت نام نویسی ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خوش‌خبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری استان گفت: در خراسان جنوبی ۵۸۴نفر در شورا‌های اسلامی شهر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲درصد را بانوان و ۲۷درصد را از تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل دادند.

او افزود: اگر در روند انتخابات تخلفی صورت گیرد طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی ملانوری با اشاره به انتخابات پیش رو از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با رعایت اصل بی طرفی همکاری لازم را در اجرایی هر چه بهتر و سالم انتخابات داشته باشند.

ملانوری همچنین با قدردانی از رسانه به خصوص صدا و سیما در امر اطلاع رسانی از آن‌ها خواست تا با توجه به در پیش بودن ثبت نام شورا‌های روستا‌ها اطلاع رسانی و تبلیغات لازم را انجام دهند.

او همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تا برنامه عملیاتی خود را برای سال۱۴۰۰ تنظیم کنند تا باهدف درراستای توسعه استان گام برداریم.

ملانوری گفت: با اجرای طرح ادغام دانشگاه صنعتی به دانشگاه بیرجند که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده است مخالف هستیم، زیرا طرحی که مدیریت استان، دانشگاهیان، نماینده، ولی فقیه در جریان آن نباشد قابل اجرا در استان نخواهد بود.

استاندار با قدردانی از رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مردم در چهارشنبه آخر سال افزود: از مردم می‌خواهیم در پنجشنبه اخر سال، نیمه شعبان و مراسم برات هم مانند قبل به دستورالعمل‌های بهداشتی پایبند باشند.

او گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو لازم است دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان کشیک‌های خود را مشخص تا مشکلی برای مردمی که با ادارات آن‌ها سروکار دارند، ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید


پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی هم گفت: دستگاه‌های اجرایی حدود ۸۰درصد کسری داشتند که با تدبیر استاندار و کمیته تخصیص رفع شد.

او با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام سال آینده باید در اولولیت باشد افزود: مدیران در سال بعد برای طرح‌هایی که بیش از ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، منابعی بگذارند که معتبر است و تخصیص بیشتری دارد تا شاهد بهره‌برداری آن‌ها باشیم.

همچنین در پایان این جلسه از دستگاه‌های اجرایی برجسته در امر ترویج و اقامه نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.