مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: پس از یک سال از شروع کرونا، بازهم آموزش‌های شهروندان در حوزه کرونا ادامه دارد.

مجتبی دانشور مدیر آموزش های شهروندی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که در حوزه کرونا و طی یک سال گذشته چه اقداماتی انجام شده است اظهار کرد: یک سال از شیوع کرونا میگذرد و از همان روزهای ابتدایی شروع این بیماری ستاد مدیریت بحران تشکیل و وظیفه آموزش به ما سپرده شد.

وی ادامه داد: ما در بخش های مختلف کار خود را آغاز کردیم و اولین کمپین که تشکیل دادیم تحت عنوان در خانه میمانیم شناخته شد و در کنار آن توانستیم تولیدات متعددی داشته باشیم و پس از آن کمپین فاصله اجتماعی ایجاد شد.

دانشور با بیان اینکه پس از الزامی شدن ماسک ما اقدامات متعددی را در دستور کار خود قرار دادیم، بیان کرد: تبلیغ شهری و همچنین تبلیغ در شبکه‌های تلویزیونی کمپین شهر سالم و شهروند سالم را مدنظر قرار دادیم تا به شهروندان آموزش دهیم و آگاه شوند تا فاصله گذاری را به صورت کامل رعایت کنند.

مدیر آموزشهای شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: فعالیت ما منحصراً در حوزه آموزش نبود ما کاری کردیم تا خانواده‌ها در دوران قرنطینه در خانه بمانند و بر همین اساس مسابقاتی در خانه برای بچه‌ها طراحی شد و از اول اسفند سال گذشته تا اواسط فروردین ماه کتاب های الکترونیکی را اهدا کردیم.

وی با اشاره به مدرسه تابستانی بیان کرد: کودکان و نوجوانان در شرایط کرونایی نمی‌توانستند از خانه خارج شوند؛ بر همین اساس برای آنها مدرسه تابستانی ایجاد شد تا در بستر فضای مجازی بتوانند در کلاس های مختلف که با حضور هنرمندان متعدد تشکیل شده بود، شرکت کنند.

دانشور ادامه داد: بر همین اساس ۱۶ دوره برگزار شد و در آنها کودکان در بستر سامانه‌های مختلف توانستند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند و در سال تحصیلی با کمک این بستر فضای مجازی آموزش‌هایی در محور کرونا داده شد.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه آگاهی مردم نسبت به کرونا اکنون در سطح مطلوبی رسیده است،گفت:  در طول نوروز امسال هم با توجه به شرایط ویروس جهش یافته باید در زمینه پیشگیری کرونا همکاری های متعددی را داشته باشیم و به شهروندان در این حوزه آگاهی‌بخشی کنیم.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم تا به کمک تبلیغ شهری و در فضای مجازی آگاهی‌بخشی های متعددی در حوزه کرونا داشته باشیم و تولیدات ما در حوزه کرونا در طول نوروز ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار