در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تزئین فضای پایتخت با حال و هوای نوروزی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره تزئین فضای شهری مطابق با حال و هوای نوروز توضیحاتی داد.

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای آغاز سال نو اظهار کرد: سال گذشته از روز‌های ابتدایی اسفند ماه با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم، به همین دلیل حال و هوای عید ۹۹ با شیوع ویروس کرونا مواجه شد و محدودیت‌ها ما را در شوک فرو برد.

وی در پاسخ به این سوال که برای اکران محیطی شهر تهران در آستانه سال نو چه اقداماتی انجام شده است بیان کرد: امسال به هنرمندان اعلام شد تا برای اکران محیطی سطح شهر آثار خود را ارسال کنند.

ضرغامی ادامه داد: همه هنرمندان در این حوزه حق مساوی برای همکاری با سازمان زیباسازی دارند و ما در تمام مراسم های ملی_مذهبی که فراخوان ارسال می‌کنیم بر همین اساس برای عید نوروز هم فراخوانی گسترده منتشر شد و هنرمندان آثار خود را ارسال کردند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آثار در حوزه‌های متعددی هستند گفت: آثار هنرمندان در قالب گرافیک، کاریکاتور، نقاشی، عکاسی، خطاطی و تصویرسازی است.

وی تصریح کرد: این آثار همگی داوری شده‌اند و باید حال و هوای نوروزی داشته باشند، با توجه به اینکه آغاز سال ۱۴۰۰ با تولد امام حسین(ع) روز پاسدار تولد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و امام سجاد آغاز می‌شود طرح‌های نوروزی و اسلامی و اعیاد شعبانیه با یکدیگر تلفیق شده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.