همزمان با اعیاد شعبانیه از طریق ویدئو کنفرانس با روسای کمیته امداد و مجلس شورای اسلامی هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی در کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مراسم آغاز بهره‌برداری نمادین از شش واحد مسکونی به نمایندگی از هزار و۵۴۰ واحد مسکونی در روستای سعیدی شهر کرمان با حضور یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی با اشاره به اینکه هزارو ۵۴۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه ساخت پنج هزار واحد مسکونی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی احداث و امروز به بهره‌برداری رسیدند گفت: تلاش می‌شود مابقی واحد‌ها نیز تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل و تحویل مددجویان شود.

او افزود: برای ساخت هرکدام از این واحد‌ها به متراژ ۵۰ مترمربع بیش از ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

صادقی بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۹ هزارو۴۰۰ خانواده در استان کرمان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند گفت: ۳ هزار و۵۸۲ خانوار از این خانوار‌های فاقد مسکن در روستا‌ها و مابقی در شهر‌ها ساکن هستند و مشکل تأمین زمین نیز مضاعف بر این است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار