عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی استفاده از نیرو‌های متخصص اقتصادی در دولت آینده را از ملزومات آن دانست.

سوده نجفی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده باید بتواند اجماع ایجاد کند و در ساختار اداری کشور یک هم‌گرایی و هماهنگی به وجود بیاورد و همه ظرفیت‌ها را به کار بگیرد، در غیر این صورت، خود او به تنهایی «علامه دهر» هم باشد نمی‌تواند کاری انجام دهد.

او افزود: ریاست جمهوری باید گزینه‌ای باشد که از شیخوخیت لازم برخوردار و قابل پذیرش جناح‌ها و جریان‌های هم‌سو باشد. بدیهی است که مباحث اقتصادی در این دوره از سوی همه نامزد‌ها مطرح خواهد شد؛ اما آنچه مهم است اجماع سیاسی و استفاده از ظرفیت‌ها و نیرو‌های کاردان و کارآمد اقتصادی در دولت آینده است.

نجفی ادامه داد: انتخابات یکی از مظاهر مردم سالاری دینی، پشتیبان امنیت ملی و نماد مقبولیت حکومت است و همچنین نقش محافظتی در مقابل خطرات امنیتی و غیرامنیتی که ممکن است کشور را تهدید کند ایفا می‌کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اظهار کرد: حضور افرادی با سلایق متفاوت در صحنه رقابت انگیزه مشارکت فعال مردم را افزایش می‌دهد؛ لذا جریان‌های سیاسی مختلف با ارائه برنامه و ایجاد فضای رقابتی سالم می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت مردم داشته باشند.

او در پایان با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم عنوان کرد: نقش و تأثیر مطبوعات و رسانه بر افزایش سطح آگاهی و تحلیل و تشویق مردم به انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو بیشتر از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار