دبیر جشنواره ملی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» گفت: این جشنواره با عنوان درنگی بر فرقه‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور، با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سعید اعتمادی دبیر جشنواره ملی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» گفت: این جشنواره در هفت محور فرهنگی و هنری با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، تشکل مردم نهاد نگاه، صدا و سیما مرکز سمنان و مدیریت حوزه علمیه برادران استان برگزار می‌شود.

او به محور‌های اصلی جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: پوستر، کتاب صوتی، کاریکاتور، فیلم کوتاه (مستند، داستانی و انیمیشن کوتاه)، موشن گرافیک، نمایش کوتاه و پادکست، برگزار می‌شود.

اعتمادی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، مقابله فرهنگی و هنری با فرقه ضاله و عرفان‌های کاذب است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را در محور‌های فرقه ها، فرقه ضاله بهائیت، مسیحت، صهیونیسم، عرفان‌های کاذب و فرقه‌های نوظهور، انجمن حجتیه و جریان‌های انحرافی فرق متصوفه، ارسال کنند.

او بیان کرد: مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و اختتامیه جشنواره نیز در خرداد ۱۴۰۰ در محل سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

اعتمادی اضافه کرد: فضای مجازی به عنوان یکی از پایگاه‌های فعالیت فرقه ضاله و عرفان‌های کاذب است که با توجه به استفاده گسترده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد سستی در اعتقادات جوانان، باید از این فضا برای پاسخ دهی به شبهات ایجادشده و نشر و گسترش آموزه‌های اسلام ناب بهره بگیریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.