عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران گفت: مسائل اقتصادی همواره مهم‌ترین دغدغه مردم بوده، اما بزرگ‌ترین مشکل فعلی کشور را باید سوء مدیریت دانست.

سوده نجفی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: مسائل اقتصادی همواره و در هر دولتی، مهم‌ترین دغدغه مردم بوده، اما بزرگ‌ترین مشکل فعلی کشور را باید سوء مدیریت دانست؛ چراکه با توجه به منابع و ذخایر کشور، گرفتار شدن دولت در این وضعیت دور از انتظار است.

نجفی افزود: البته تحریم‌ها و کارشکنی‌ها هم بی تاثیر نبوده، اما عمده مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عملکرد‌ها و عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی و نگاه بیش از اندازه به خارج است.

او با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده عنوان کرد: رئیس جمهور آینده با تشکیل دولتی برخوردار از روحیه جهادی، با نشاط و پرتلاش و دارای انگیزه جهت حل مشکلات کلان کشور، می‌تواند به مشکلات فعلی کشور رسیدگی کند؛ چنین دولتی در بزنگاه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی به جای بهانه تراشی برای فرار از مسئولیت، از تمامی ظرفیت‌های موجود کشور و محیط پیرامونی آن برای رفع موانع حرکت کشور به سمت اهداف مادی و معنوی خود، بهره می‌برد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور, مسئول اجرای قانون اساسی است. علاوه بر این دولت بازوی اجرای سیاست ها، خط مشی‌ها و برنامه‌های بالادستی و کلان کشور نیز هست. به همین خاطر مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور آینده التزام عملی به مبانی انقلاب اسلامی و حرکت در راستای سیاست‌ها و خط مشی‌های کلان جمهوری اسلامی است. نگاهی به منظومه فکری رهبران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد در صورتی که دولت انتخابی مردم هم راستا با مبانی مکتبی و انقلابی باشد، شرایط کشور در حوزه‌های گوناگون رو به بهبودی خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
پاکبان محله ماهم معتقده که سوء مدیریت باعث وضعیت فعلی است عجب تفاهمی.
آخرین اخبار