کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای توام با گرد و خاک مناطق شمال، شمال شرق و مرکز استان را در برمی‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در استان اصفهان در سه روز‌ آینده، گفت: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای توأم با گرد و خاک در مناطق شمال، شمال شرق و مرکز استان در روز پنجشنبه سبب کاهش کیفیت هوا، دید افقی و اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز احتمال آبگرفتگی معابر در نیمه شمالی و شمال شرقی استان به دلیل بارش‌های رگباری وجود دارد؛ ضمن اینکه بارش‌هایی با میانگین ۴.۲ میلی‌متر در فریدونشهر و ۲ میلی‌متر در خوانسار به ثبت رسیده است.

هنرمند با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.