حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور گفت:پاسداران بزرگانی همچون شهید سردار سلیمانی و بسیاری بزرگان دیگر را در خود پرورش دادند و نسل اول و چهارم انقلاب را به یکدیگر پیوند زدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در آئین تجلیل از پاسداران و جانبازان آبادانی با تبریک سالگرد میلاد امام حسین (ع ) و نیزمیلاد حضرت ابو الفضل عباس (ع) و گرامیداشت روز پاسدارو نیز روز جانباز گفت: پاسداران این سبز پوشان سبز قامت همیشه هرماموریتی را به نحو احسن به انجام رسانده اند و همین  امر علت رضایت از این نهاد انقلابی است.

او با بیان رضایت مندی حضرت امام خمینی (ره ) و نیز مقام معظم رهبری از پاسداران افزود: پاسداران بزرگانی چون شهید سردار سلیمانی ، شهید همت ،شهید حججی و بسیاری بزرگان دیگر را در خود پرورش دادند  و نسل اول و چهارم انقلاب را به یکدیگر پیوند زدند.

امام جمعه آبادان همیچنین با تقدیر از جانبازان و نیز  ملاقات با تعدادی  از جانبازان آبادانی  گفت: ماهمه ساله بفرموده حضرت آقا موظف به ملاقات با خانواده محترم جانبازان هستیم ولی امسال به دلایل بیماری کرونا با تعدادی از آنان  دیدار و سلام حضرت آقا را به آنان ابلاغ کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی‌پور با اشاره به اینکه جانبازان حق بزرگی به گردن کشور دارند افزود: علت این امر یکی به خاطرهمان رسالت مهم جانبازیست که زمینه بصیرت را در جامعه فراهم می کند و دیگری به دلیل آرامش و امنیتی است که به برکت این جانبازان و شهدا در کشور بوجود آمده و ما مدیون آنان هستیم.

سرهنگ احمدی هم در این مراسم با گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز گفت: سپاه پاسداران باروحیه جهادی و با اقتدار و با پشتوانه فرهنگ عاشورایی آماده خدمت گزاری هر چه بیشتر به مردم شریف آبادان هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.