ترافیک در محور‌های ورودی استان گیلان عادی و روان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در آستانه نوروز ۱۴۰۰ و در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند سالِ کرونایی ۱۳۹۹، گزارش‌ها از محور‌های ورودی استان گیلان حاکی از ترافیک عادی است.

در حال حاضر ترافیک در شهرستان‌های رودبار، رودسر و آستارا عادی و تردد خودرو‌ها به آسانی در این محور‌ها جریان دارد.

طبق آخرین اعلام از سوی وزارت بهداشت محدودیت مسافرت به استان‌های شمالی از جمله گیلان همچنان برقرار است و مسافرت‌ها بر اساس وسیله نقلیه و شکل اسکان تقسیم‌بندی شده اند.

اجرای طرح پاکسازی حریم راه‌های شریانی گیلان

فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محور‌های مواصلاتی استان با تلاش راهداران پاکسازی می‌شود.

او افزود: ۳۵۰ راهدار استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو طرح پاکسازی حریم محور‌های شریانی استان را اجرا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اظهار داشت: تاکنون نسبت به اصلاح و نصب ۲ هزار و ۵۰۰ عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح محور‌های استان اقدام شده است.

مرادی ادامه داد: احیای ۸۵۰ کیلومتر خط کشی، مرمت گاردیل به طول ۲۵ کیلومتر، بازبینی و نگهداری سیستم‌های روشنایی تونل‌ها و راه‌های شریانی ۲۱۷ کیلومتر، نصب ۱۰۰۰ عدد استوانه ایمنی در سطح محورها، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها و پایه علائم و نرده پل در محور‌های استان از جمله این اقدامات است.

او همچنین تجهیز راهدارخانه ها، نصب و شستشوی بیش از ۲۵ هزار علائم، اجرای عملیات لکه گیری با ۳ هزار ۵۰۰ تن آسفالت گرم و ۱۵۰ تن آسفالت سرد بر اساس اولویت بندی راه‌های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی و جمع آوری ۶۳۰ عدد بنر و تابلوی غیرمجاز را بخشی دیگر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو برشمرد.

استان گیلان دارای ۱۳ محور شریانی به طول ۸۹۸ کیلومتر است.

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.