رئیس مجلس شورای اسلامی از واگذاری ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مسکن یک کلمه‌ای چهار حرفی کوچک است، ولی بخش جدایی ناپذیر زندگی هر خانواده است، محلی برای آرامش و آسایش، محلی که پس از ساعت‌ها کار، تلاش و فعالیت روزانه مأمنی برای تک تک اعضای خانواده است.

امروز به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آیین افتتاح و واگذاری ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت.

سهم استان خراسان جنوبی از این طرح ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رفع فقر و محرومیت مستلزم بهره گیری از توان و ظرفیت خوب مردمی است.

او افزود: زمانی که مسئله مساوات و کمک مطرح می‌شود حرکت‌های جریانی و مردم محور موضوعیت پیدا می‌کند.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم به پیروزی رسیده است، افزود: بزرگترین سرمایه اجتماعی ما در کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتماد مردم، خیرین و مددجویان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که کمیته امداد بتواند جمعیت کمی خود را کوچک‌تر و هزینه درونی را به حداقل برساند می‌توانیم بگوییم مسیری که در آن گام نهاده ایم درست بوده و این مایه افتخارمان باشد.

ملانوری استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت :در قالب برنامه ای که در سال گذشته هدف گذاری شده برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی،۵ هزار واحد در تعهد بنیاد مسکن بوده که افتتاح و تحویل داد شده است

او افزود:در فاز دوم ۵ هزار واحد مسکونی در تعهد کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداری وسایر دستگاه‌های دولتی که ۵۰۰ واحد در سفر دکتر نوبخت به بهربرداری رسیده است

ملانوری گفت : دو هزار ۵۰۰ واحد دیگر امروز افتتاح و تحویل مدد جویان قرار می گیرد

استاندار افزود: ۴۰۰ واحد دیگر در ایام پایانی سال کلنگ زنی خواهد شد و هزار و ۶۰۰ واحد دیگر از ۵ هزار واحد در حال ساخت است که در خرداد ماه سال آینده تکمیل میشود و در اختیار متقاضیان داده میشود.

در این ویدئو کنفرانس با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد که هزار ۵۴۰ واحد در استان کرمان و دو هزار و ۵۰۰ واحد در خراسان جنوبی و مابقی در استان تهران بوده است

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
باز خدا خیرشون بده دم عیدی به یاد نیازمندان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
احسنت