مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: در نوروز موسیقی اقوام در خیابان ولیعصر تهران انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فاضلیان مدیر کل فرهنگی شهردار تهران در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به برنامه های تهران ۱۴۰۰ اظهار کرد: اقدامات تهران ۱۴۰۰ تنها در حوزه اجتماعی نیست و بلکه در تمام حوزه‌ها فعال است.

وی ادامه داد: در تهران ۱۴۰۰ ما مردم را جان شهر می‌دانیم و از کالبد شهر عبور کرده ایم و با این رویکرد که مردم جان شهر هستند اقدامات متعدد را رقم میرنیم.

فاضلیان بیان کرد: از ابتدای این دوره شهری شهر رنگی به مردم وعده داده شده بود و در همین راستا شه تکانی انجام شد.

وی با بیان اینکه فضای نشاط و شادی اقدامی است که آنرا دنبال می‌کنیم گفت: در جایی که مردم حضور دارند فضای شاد را تزریق میکنیم و در آستانه سال ۱۴۰۰ تقویم شمسی و تقویم قمری باهم هم افزایی دارند و در سال ۱۴۰۰ دو نیمه شعبان خواهیم داشت و نیمه شعبان را به سطح منازل تزریق میکنم تا بتوانیم کل شهر را چراغانی کنیم و کاروان‌های شاد داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگی شهردار تهران تصریح کرد: اقدامات ما در تهران ۱۴۰۰ برای تمام حوزه‌هایی است و جوهره تهران ۱۴۰۰ برپایه مشارکت است.

فاضلیان بیان کرد: تاکید ما فضا سازی متفاوت و ایجاد فضای دوستی و شادی است و امیدواریم در خیابان ولیعصر و دیگر خیابان‌ها موسیقی اقوام را نشان دهیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار