فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه گفت:بیشتر گروه سنی دستگیرشدگان موادمخدر در شهرستان گروه سنی زیر۲۳ سال هستند.

مریمی فرمانده نیروی انتظامی بشرویه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت:مریمی فرمانده نیروی انتظامی بشرویه گفت: امسال بیشترین گروه سنی دستگیرشدگان موادمخدر گروه سنی زیر۲۳ سال هستند که این خود یک زنگ خطر جدی محسوب می‌شوند.

او افزود: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های ناجا است و امسال افزایش کشفیات مواد مخدر را داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه گفت: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۹۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است و تعدادی از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در بشرویه دستگیر شدند.

مریمی با بیان اینکه استعمال مواد مخدر صنعتی روندی رو به افزایش دارد گفت: کشفیات ۷۶ درصد افزایش و دستگیری توزیع کنندگان هم افزایش داشته که گروه سنی دستگیرشدگان بیشتر زیر۲۳ سال هستند که این خود یک زنگ خطر جدی محسوب می‌شود.

او گفت: دربحث صدور گواهینامه ۹ درصد افزایش، و به طور کلی تصادفات جرحی و فوتی درون شهری ۲۴ درصد کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه افزود: طبق تجزیه و تحلیل انجام شده از تصادفات امسال، بیشتر تصادفات در روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه در ساعت ۱۸ الی ۲۰ بوده است

مریمی ادامه داد: اکثر تصادفات نیز به دلیل عدم رعایت حق تقدم بوده و در تصادفات راکبین موتور سیکلت ۶۵ درصد و افراد پیاده ۳۵ درصد مقصر بوده اند.

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه گفت: برخی از خانواده‌ها بدون نظارت به فرزندان شان موتور سیکلت می‌دهند که ما درصورت مشاهده برخورد‌های جدی راخواهیم داشت، اما از خانواده‌ها می‌خواهیم که خود این موضوع را مدیریت کنند..

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.