سرپرست اداره کل پست کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۸۱ هزار و ۷۶۱ مرسوله به صورت تجارت الکترونیک در استان کردستان جابجا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طاهر محمدی سرپرست اداره کل پست کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۱ هزار و ۷۶۱ مرسوله به صورت تجارت الکترونیک در استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود:امسال آمار مرسوله‌های صادره تجارت الکترونیک استان ۳۱ هزار و ۴۰۰ فقره و آمار مرسوله‌های وارده نیز ۱۵۰ هزار و ۳۶۱ مورد بوده است.

محمدی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۶ هزار و ۴۶۳ مرسوله به صورت تجارت الکترونیک جابجا شد،افزود: پارسال هشت هزار و ۶۵۶ مرسوله صادره و ۹۷ هزار و ۸۰۷ مرسوله وارده در قالب تجارت الکترونیک در کردستان جابجا شد.

سرپرست اداره کل پست کردستان میزان رشد مرسوله‌های تجارت الکترونیک صادره را ۲۶۲ درصد و وارده را ۷۳.۵۳ درصد اعلام کرد وگفت: در سال جاری چهار میلیون و ۵۵ هزار مرسوله در استان جابجا شد که یک میلیون و ۷۵۵ هزار مرسوله صادره و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله هم وارده بوده است.

محمدی به رشد ۲۰ درصدی جابجایی مرسوله‌های پستی در سال جاری نسبت به پارسال اشاره کرد و افزود: ترافیک مرسوله‌های صادره در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۵.۷ درصد و مرسوله‌های وارده ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

گفتنی است؛در حال حاضر ۱۸۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.