استفاده از توان نیروهای متخصص در دوران جنگ اقتصادی

مدیرعامل کشتیرانی گفت: کشتیرانی در دوران جنگ اقتصادی با تحریم‌ها و محدودیت‌های زیادی روبه‌رو شده که با حضور نیروهای متخصص این موانع رفع می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدرس خیابانی مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شرایط کنونی و قرار داشتن مجموعه کشتیرانی در میدان جنگ اقتصادی گفت: در این میدان جنگ اقتصادی جانبازان نقش پررنگ‌تری دارند و انتظار ما از همکاران جانباز این است همان گونه که در دوران دفاع مقدس به صورت مضاعف خالصانه تلاش می‌کردند امروز هم در سنگر کار و خدمت نیز این تلاش و جهاد را ادامه دهند.

او با تاکید بر اینکه داشتن نگاه ایثارگرانه در مجموعه‌ای که فعالیت داریم خیلی مهم است، گفت: از جمله افتخاراتی که نصیب مجموعه کشتیرانی شده،  حضور جانبازان  در این شرکت است که امیدوارم گروه کشتیرانی بتواند از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما بهره لازم را ببرد.

 مدرس خیابانی افزود: جبران ایثارگری‌های جانبازان آن طور که شایسته است میسر نیست، آنها با خدا معامله کرده‌اند و حتماً در پیشگاه حق تعالی مأجور هستند.

 در بخش دیگری از این مراسم عضو هیئت مدیره  کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، گفت: جانبازان هم در زندگی شخصی و هم در زندگی شغلی‌ خود بی ادعا و بی تکلف هستند.

او با اشاره به شرایط تحریم و محدودیت‌های بین‌المللی ایجاد شده در مسیر فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: قطعاً تلاش و کار جهادی جانبازان  می‌تواند برای مجموعه کشتیرانی ارزش افزوده ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار