سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره دیدار دوستانه تیم‌های ایران و مجارستان توضیحاتی را بیان کرد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی دوستانه تیم ملی قبل از جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: قرار است تیم ملی اواخر مرداد ماه ۲ دیدار دوستانه برابر تیم ملی ژاپن برگزار کند. هماهنگی های این بازی هم انجام شده است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی دوستانه تیم ملی با تیم های آرژانتین و مجارستان بیان داشت: از بازی با آرژانتین اطلاعی ندارم، اما مجارستانی‌ها چند روز قبل نامه‌ای به کمیته فوتسال ارسال کردند و خواستار ۲ بازی دوستانه برابر ما شدند. در مجارستان یک ایرانی که سابقه حضور در تیم ملی بسکتبال کشورمان را هم دارد این بازی را هماهنگ کرده است.

شمس ادامه داد: هنوز زمان بازی دوستانه تیم ملی با مجارستان مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید


عضو کمیته فنی فوتسال درباره تورنمنت تایلند هم که قرار است اردیبهشت ماه شروع شود گفت: تایلندی‌ها اول قرار بود ۲۳ اردیبهشت ماه تورنمنت ۱۰ جانبه‌ای برگزار کنند، اما با ۵ روز تاخیر یعنی ۲۸ اردیبهشت ماه این بازی‌ها شروع می‌شود. آن هم به این دلیل است که ما به تایلندی‌ها اعلام کردیم که لیگ برتر ایران ۲۳ اردیبهشت به پایان می‌رسد و بازیکنان ما حداقل باید یک هفته وقت داشته باشند تا خودشان را برای این رقابت‌ها آماده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار