در آستانه فرارسیدن بهار ۱۴۰۰ و به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های سطح شهر با انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهار نرم و آهسته می‌آید و از اواسط اسفند ماه ردپای جوانه‌ها و سبزی در گوشه‌وکنار دنیا دیده می‌شود و وقتی که صفحه بهار به‌طور رسمی روی تقویم می‌نشیند، دیگر با حجمی سبز در دور و اطرافمان روبه‌رو می‌شویم که دل و دیده‌هایمان را صفا می‌دهد.

با کاشتن گل‌های بهاری در باغچه‌ها و گلدان‌هایمان می‌توانیم حجم سبز را بیشتر و بیشتر در خانه‌ها و اطرافمان داشته باشیم.

پیمان بصاعتی پور، رئیس سازمان سیما منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج در این باره به خبرنگار ما  گفت: باکا‌شت ۳۰۰ هزار گلدان شب بو ۲۰۰ هزار جعبه بنفشه قرار است در بهار ۱۴۰۰ شهر رنگ و بوی بهار بگیرد.

رئیس سازمان سیما منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج ابا اشاره به این که نقاشی‌های دیواری، سفره‌های هفت سین، نور پردازی پارک‌ها از برنامه‌های است که برای نوروز ۱۴۰۰ تدارک دیده ایم افزود: این طرح با مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری به منظور زیباسازی و بالا بردن روحیه نشاط، خلاقیت و افزایش شادابی و جذابیت شهر برای شهروندان اجرایی شده تا فضای شادی و امید را به ارمغان بیاورد.

او افزود: با نزدیک شدن به نوروز ۵۰ هزار گلدان گل لاله در اقساط نقاط شهر کاشته ایم.

بضاعتی پور گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی جشنواره لاله‌ها برگزار نمی‌شود.

رئیس سازمان سیما منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: ما در حال حاضر ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار کمربند سبز در شمال و جنوب شهر داریم که تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ حدود ۶۵۰ هکتاربه این مساحت کمربند سبز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام /ر. ن

برچسب ها: رنگ آمیزی ، کاشت گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اینا میگن پارک نرید اینا میگن محیط شاد زدیم با ۴تا گل بیایید واقعا ب کی باید گوش بدیم بیاییم یا نیاییم