رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت:برگزاری آیین یوم‌العباس، دسته زینبیه اعظم، هیات ثارالله و انجمن خیریه مهرانه زنجان، از نمونه‌های موفق کار تیمی زنجانی‌ها است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ظهر دیروز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: عملکرد هلال احمر در ابعاد و شرایط مختلف کاملاً متفاوت است.

او افزود: تفاوت هلال احمر با دستگاه‌هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد در این است که جمعیت هلال احمر، جامعه هدف مشخصی ندارد و همه از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ویژگی خاص جمعیت هلال احمر در کمک‌رسانی‌های به حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: کمک اضطراری در شرایط خاص و درست در زمانی که افراد دردمند نیاز شدید و اضطراری به کمک دارند، از ویژگی‌های خاص و ذاتی هلال احمر است و تاکنون هم در این زمینه موفق عمل کرده است.

نصیری ادامه داد: سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر هم در شرایط خاص بحرانی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی در صحنه حادثه حضور دارند.

او گفت: برگزاری آیین یوم‌العباس، دسته زینبیه اعظم، هیات ثارالله و انجمن خیریه مهرانه زنجان، از نمونه‌های موفق کار تیمی زنجانی‌ها به شمار می رود.

در این مراسم سیدقاسم موسوی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان معرفی شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.