تیم شهرداری سیرجان با پیروزی مقابل سپاهان اصفهان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان، سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۹ برگزار شد و شهرداری سیرجان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

شهرداری سیرجان در آخرین دیدار خود میزبان سپاهان اصفهان بود که در نیمه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کرد. در نیمه دوم هم یک بار دیگر گلزنی کرد و سه بر صفر ضمن پیروزی در این دیدار به قهرمانی رسید.

در دیگر این دیدار‌ها نیز شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی بود به مصاف وچان کردستان رفت. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید، بم در نیمه دوم چهار گل به ثمر رساند و پیروز شد، اما با توجه به شکست هفته گذشته مقابل سپاهان و اختلاف دو امتیازی نسبت به شهرداری سیرجان، نایب قهرمان شد.

به این ترتیب شهرداری سیرجان با ۱۳ امتیاز قهرمان شد، شهرداری بم با ۱۱ امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم‌های سپاهان اصفهان و وچان کردستان هم به ترتیب با ۷ و ۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

آخرین قهرمانی شهرداری سیرجان در لیگ به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد و پس از آن برای چهار دوره پیاپی قهرمانی فوتبال زنان به شهرداری بم رسید، اما سیرجانی‌ها بار دیگر موفق شدند، عنوان قهرمانی را کسب کنند و به اقتدار بم در لیگ پایان دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.