حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت بیست و دو، ۵۱ مصدوم در استان قزوین به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام کرد؛با توجه به افزایش تعداد مصدومان و حادثه دیدگان شب چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۲  به ۵۱ نفر افزایش یافت.

بنا به آمار موجود، به تفکیک نوع مصدومیت شامل؛ سوختگی ۲۴ نفر،بریدگی و خراشیدگی ۱۲ نفر، قطع عضو ۲ نفر و سایر موارد ۱۳ نفر است.

همچنین در بخش اندام آسیب دیده، از ناحیه چشم ۱۵ نفر، دست ۱۹ نفر، پا ۲ نفر، سروگردن ۱۰ نفر و سایر موارد ۵ نفر است.

۲۸ مصدوم در چهارشنبه سوری قزوین

حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت بیست، ۲۸ مصدوم در استان قزوین به همراه داشته است.

سهیل سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: از ۲۸ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در استان قزوین، ۱۸ نفر به بیمارستان شهید رجایی قزوین مراجعه کردند.

او افزود: ۵ مصدوم از ناحیه چشم مصدوم شدند که دو مصدوم به دلیل شدت جراحات وارد شده برای درمان به تهران اعزام شدند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، بیشترین آسیب ناشی از انفجار مواد محترقه، به دست و پای افراد وارد شده و بر اثر انفجار نارنجک، انگشتان دست یک پسر جوان قطع و دچار ۳۰ درصد سوختگی شد.

او اظهار داشت: یکی از مصدومان نیز یک مرد سال خورده بوده که به دلیل انفجار مواد محترقه زیر پایش دچار سکته و حمله قلبی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

این مسئول گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در منزل یکی از شهروندان استان نیز یک پدر و پسر به دلیل موج انفجار و آسیب دیدگی مصدوم شدند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.