شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از پنجشنبه ۲۸ اسفند آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مونسان مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران با بیان اینکه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو جشنواره خدمات نوروزی خود را از پنجشنبه ۲۸ اسفند با تاکید بر ماندن در خانه و دریافت خدمات غیرحضوری آغاز می‌کند، گفت: در این طرح، ۱۸۶ نمایندگی کشیک آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل حدود ۱۴۴۰ خودرو امدادی، اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهر‌ها و جاده‌های کشور فعال خواهند بود.

او ادامه داد: علاوه بر این، نزدیک به ۴ هزار نفر از کارکنان ستاد شرکت ایساکو، امدادخودرو و مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو، طی این طرح در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مونسان افزود: هر چند این مجموعه همچون سنوات پیشین در سراسر کشور آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارد، با تاکید ستاد مقابله با کرونا، این شرکت توصیه می‌کند که هم‌وطنان به منظور حفظ سلامت خود و عزیزان، با ماندن در خانه، از امکان گسترده خدمات در محل این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی در ادامه گفت: برای هم‌وطنانی که سفر‌های ضروری خواهند داشت و یا به مناطق کم‌خطر سفر می‌کنند، پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی از مسیر‌ها و جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی حضور یافته و آماده ارائه خدمات خواهند بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دریافت خدمات از امداد‌های متفرقه ممکن است علاوه بر افزایش هزینه‌ها، مخاطره‌آمیز باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار