رئیس سازمان لیگ والیبال در ارتباط با برگزاری مسابقات این فصل لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ والیبال در ارتباط با برگزاری مسابقات این فصل با وجود مشکلات کرونایی جامعه عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ امسال را از اواخر شهریور آغاز کردیم و با لطف و کمک دوستان و شخص رئیس فدراسیون توانستیم فینال مسابقات را که به نام سردار شهید سپهبد سلیمانی نام گذاری شده بود امروز برگزار کنیم و مسابقات را به پایان برسانیم.

او ادامه داد:به گزارش FIVB، فدراسیون والیبال کشورمان فعال‌ترین فدراسیون دنیا در بحث برگزاری مسابقات بوده است که این را مدیون همه دوستان که ما را در راه یاری کردند هستیم و با همه ناملایماتی که ویروس کرونا برای ما ایجاد کرد توانستیم مسابقات خودمان را به بهترین نحو برگزار کنیم.

عظیمی افزود: به هر حال با مدیریت و همفکری با همکارانم در سازمان لیگ توانستیم فینال لیگ را امروز میان فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه برگزار کنیم. 

شهرام عظیمی درباره برگزار نشدن مراسم اختتامیه برای فینال لیگ والیبال گفت: شنبه هفته جاری از مدیران و مربیان ۲ تیم فینالیست در محل فدراسیون دعوت به عمل آوردیم و با هم اندیشی که انجام شد تصمیم گرفتیم که به این گونه فینال را برگزار کنیم. البته در سال آینده به امید خدا اختتامیه‌ای در شان ۲ تیم و فدراسیون والیبال برگزار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار