رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان با شب چهارشنبه پایان سال ۱۷ دستگاه آمبولانس به همراه ۳۴ نیروی امدادی در نقاط مختلف شهر مشهد مستقر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر علی یزدانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی استانداری خراسان رضوی به مجموعه‌های امدادی استان، تمامی پایگاه‌ها، خودرو‌ها و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ مشهد از ساعت ۱۵ امروز تا ساعات ابتدایی بامداد، به حالت آماده‌باش خواهند بود.

او با بیان این که شرایط امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل است و از والدین می‌خواهیم که در این شب بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند افزود: با توجه به شرایط کرونایی انتظار می‌رود که مردم همانند سال‌های قبل تجمعات شب چهارشنبه آخر سال را تشکیل ندهند تا ضمن عدم ابتلا به این ویروس کرونا، در آستانه سال نو دچار حادثه نشوند.


بیشتربخوانید



رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: خوشبختانه در چهارشنبه پایان سال گذشته با همکاری شایسته مردم هیچ گونه حادثه‌دیده‌ای نداشتیم، اما متأسفانه امسال و در آستانه این شب ۲ مورد حادثه رخ داده است که چهار نوجوان دچار سوختگی شدید شدند و این افراد کسانی بودند که در منازل خود در حال تهیه مواد منفجره بودند و به علت انفجار این مواد دست‌ساز دچار آسیب شدند.

یزدانی بیان کرد: توصیه همیشگی ما به مردم در تمامی ایام سال به‌ویژه شب چهارشنبه پایان سال این است که اجازه دهند خادمانشان در اورژانس ۱۱۵ بتوانند به موقع به بیماران امدادرسانی کنند و درگیر مصدومان احتمالی حوادث این شب نشوند.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.