تیم فوتبال سایپا که شروع نسبتا قابل قبولی در ابتدای این فصل لیگ برتر داشت، رفته رفته با حواشی رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا که شروع خوبی در ابتدای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر داشت، رفته رفته با حواشی و مشکلات درونی قدم در راهی گذاشت که حاصلی جز نتایج ناامید کننده در پی نداشت.

مدیران سایپا بار دیگر در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به ابراهیم صادقی جوان، فرصت سرمربیگری تیم بزرگسالان خود را دادند. آن‌ها که لیگ نوزدهم را با رتبه سیزدهم به پایان رسانده بودند، امیدوارانه به لیگ بیستم قدم گذاشتند.

جذب باتجربه‌ها اولین کار صادقی در سایپا

صادقی برخلاف فصل گذشته به دنبال جذب بازیکنان با تجربه رفت.

مدیران سایپا قرارداد شاه علیدوست و فلاح زاده، ۲ کاپیتان خود و معین عباسیان را تمدید نکردند و از پس هزینه بازیکنانی همچون سهرابیان، شفیعی، رمضانی باتوجه به پیشنهاداتی که داشتند بر نیامدند.

صادقی در همان ابتدای کار، رضایت نامه سعید بیگی، محمد شریفی و چند بازیکن جوان تیم را صادر کرد تا لیست نفرات خود را با بازیکنانی همچون، ماهینی، حیدری، مالکی، گرامی، گلزاری، ملکی، مسلمان، علیاری، پورمحمد، پر کند.

آغازی امیدوار کننده با توقف پرسپولیس در لیگ

نارنجی پوشان سایپا لیگ را با تساوی ارزشمند در برابر پرسپولیس آماده و فینالیست آسیا آغاز کردند تا نوید حضوری درخشان را با ترکیب جدید و کادرفنی ابراهیم صادقی دهند.

نقش پیروز قربانی در کادر فنی امسال سایپایی‌ها بر هیج کس پوشیده نبود و پیشنهادی متعدد، او را تا مرز جدایی و پیوستن به استقلال تهران برد، اما این خود قربانی بود که تصمیم به ماندن گرفت و بعد از گذشت یک هفته از تصمیم بازگشت، در تصمیمی عجیب و نامعلوم از جمع نارنجی پوشان جدا شد.

رونمایی از اختلافات عمیق درونی باشگاه در پی ۲ پیروزی ارزشمند

شاگردان صادقی در ۱۲ هفته ابتدایی لیگ تنها ۲ شکست داشتند و پیروزی‌های ارزشمندشان در هفته‌های یازدهم و دوازدهم برابر تیم‌های ذوب آهن و استقلال تهران، اختلاف‌های درونی را آشکار ساخت و پیروز قربانی، در مصاحبه‌ای انتقادی از حمایت نکردن مدیریت این باشگاه صحبت کرد، مصاحبه‌ای که تبعات زیادی را به همراه داشت تا جایی که قربانی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد و اگر حمایت صادقی نبود علاوه بر جریمه فدراسیون، باید منتظر تنبیهات باشگاه بر علیه او می‌شدیم.

عادی سازی مصنوعی از شرایطی که اصلا عادی نبود

سراجی نتوانست مجموعه تحت مدیریت خود را به درستی هدایت نماید و با انجام مصاحبه‌هایی تنها به عادی سازی شرایط پرداخت، اما نتایج ضعیف سایپا در ادامه راه چیز‌های دیگری را نشان می‌داد.

باخت برابر گل گهر، پرسپولیس، تراکتور و تساوی با نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم و حذف از جام حذفی خبر‌های ناامید کننده‌ای از مسابقات نارنجی پوشانی بود که در دوازده هفته ابتدایی تنها ۲ باخت داشتند.

آیا سایپا به روز‌های آرامش و موفقیت خود بازمی‌گردد؟

حال باید دید در ادامه راه مدیران و کادر فنی مجموعه سایپا چه طرح و برنامه‌ای برای برون رفت از مشکلات درون تیمی و کسب نتایج مناسب تیم ریشه دار خودروسازان را دارند.

تیمی که در ابتدای مسیر دشوار خود در این فصل محکم و امیدوارانه قدم برداشت، اما با تزلزل درونی هواداران متعصب و ریشه دار خود را این چنین نگران کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار