در آستانه سال جدید، ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در تربت حیدریه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در آئین توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، گفت: به رغم آسیب‌های اقتصادی کرونا در ایران، اتفاق درخشانی در کشور رقم خورد که عطر اسلام و مواسات و همدلی اسلامی را سامان داد، چرا که ایران همدل سرمایه اجتماعی عظیمی است.

او افزود: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، نخستین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی با توزیع بیش از ۲هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده‌های متضرر از کرونا نیز توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه تا پیش از آغاز رزمایش کمک مومنانه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از اواسط نیمه ماه شعبان پارسال در کنار خیرین، گروه‌های جهادی، هیئتی، طلاب، نهاد‌ها و سایر ارگانها، مشغول به اجرای این کارخداپسندانه هستند، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۴۰ هزار بسته غذایی توسط این گروه‌ها و نهاد‌ها بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

حسین شرافتی راد سرپرست فرمانداری تربت حیدریه در این مراسم گفت: این کار ارزشمند پس از فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سراسر کشور بعنوان رزمایش مومنانه در حال انجام است که به بسیاری از محرومین و نیازمندان متضرر از کرونا کمک شایانی شد.

او افزود: امروز شاهد منش و راه ائمه اطهار(ع) هستیم و این اقدام خداپسندانه از صدر اسلام بوده و امروز هم تبلور آن در انقلاب اسلامی در شرایط خاص کرونا بعنوان رزمایش کمک مومنانه در سطح جامعه تبیین شده و این اتفاق در حال تکرار است.

سرپرست فرمانداری تربت حیدریه ادامه داد: هر چقدر بتوانیم لبخند شادی را بر لبان مستمندان و نیازمندان جاری کنیم ماندگار خواهد بود و آنچه که برای خیرین هم می‌ماند همین اقدامات خداپسندانه است.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.