تیم کوچین آمل با برتری مقابل آویژه صنعت مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم کوچین آمل و آویژه صنعت پارسا مشهد در بازی سوم مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال، ظهر امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ در سالن آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کوچین با پیروزی ۷۴ بر ۶۶ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

بازیکنان کوچین آمل نماینده مازندران در این رقابت‌ها با برتری در این بازی، تعداد برد‌های خود را به عدد ۲ رساندند و با ۲ برد و یک باخت موفق شدند به مرحله بعدی صعود کنند.

در بازی نخست رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، تیم کوچین آمل روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن آزادی تهران به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد رفت که ۹۴ بر ۶۶ به پیروزی رسید.

جوانان کوچین در بازی دوم در تهران با نتیجه ۸۳ بر ۷۵ مغلوب نماینده مشهد شدند و کار به بازی سوم کشیده شد که امروز آملی‌ها به برتری رسیدند و جواز حضور در مرحله بعد را دریافت کردند.

تیم کوچین آمل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باید به مصاف مهرام تهران برود.

بازی‌های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال دو برد از سه بازی است و اگر دو تیم در عدد یک مساوی شوند کار به بازی سوم کشیده می‌شود.

تیم کوچین آمل با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی جوانان در لیگ برتر امسال شرکت کرد که با ۷برد و ۷باخت و با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت و به پلی آف صعود کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.