دبیر هیئت فوتبال کرمان گفت: در زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها قبلاً رایزنی‌هایی صورت گرفته، اما نیاز است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان در نشست هماهنگی و هم اندیشی با موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: کرمان به عنوان یکی از استان‌های پرتلاش و فعال در حوزه فوتبال و فوتسال چه در بخش آقایان و چه در بحث بانوان محسوب می‌شود.

او افزود: بیش از ۵۶ تیم از استان کرمان در رده‌های مختلف کشور فعالیت دارند.

دادگر تصریح کرد: وجود چند شرکت بزرگ صنعتی و معدنی در استان کرمان و علاقه‌مند بودن مدیران به فعالیت در حوزه ورزش به ویژه فوتبال، سبب شده است، رونق قابل توجهی در فوتبال و فوتسال استان داشته باشیم.

او بیان داشت: خوشبختانه در حوزه بانوان نیز فعالیت و جایگاه خوبی داریم، فقط کمبود‌هایی در بحث فوتبال ساحلی وجود دارد که اقداماتی را در دستور کار داریم و برنامه جدید هیئت است که آن را پیگیری کند و امیدواریم مقدمات انجام شود و رایزنی‌ها صورت گیرد که در این بخش نیز ما بتوانیم فعال باشیم.

دادگر از موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال خواست: نگاه ویژه و خاصی نسبت به استان کرمان داشته باشد.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: از آنجایی که فعالیت‌ها در حوزه بانوان طی سال گذشته کاملا تعطیل شد، لذا انتظار داریم علیرغم مشکلاتی که در فدراسیون فوتبال وجود دارد، با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، بتوانیم با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های فدراسیون شاهد اقدامات خوبی در این حوزه باشیم.

دادگر افزود: استان کرمان به لحاظ وضعیتی به استان چهار فصل معروف است و علیرغم اینکه این استان در بحث فوتبال و فوتسال جزو استان‌های برتر کشور است؛ اما این رشته‌های ورزشی در برخی از شهرستان‌ها با محدودیت هایی، حتی در تمرین مواجه هستند؛ طوری که گاهی مشاهده می‌کنیم که برخی با وجود چندین کیلومتر فاصله می‌آیند و تلاش می‌کنند که فعالیتشان را ادامه دهند.

او تصریح کرد: در ارتباط با ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نیز قبلاً رایزنی‌هایی صورت گرفته بود، اما نیاز است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود و در حقیقت این مسئله نیز فشار مضاعفی است که به ورزش به خصوص فوتبال وارد می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار