رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه خبرنگاران نیز مانند مدافعان سلامت، در خط مقدم مدیریت کرونا هستند از توزیع بسته‌های عیدانه ویژه خبرنگاران رسانه‌های استان خبر داد.

سرگرد هادی رضایی مسئول بسیج رسانه استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به نقش رسانه‌ها در مبارزه با کرونا، گفت: رسانه‌های این استان فعالیت قابل قبولی در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان از موضوع کرونا داشتند که جای قدردانی و ستایش دارد.

او با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جامعه امیدآفرین باشند، گفت: نقش خبرنگاران در توسعه کشور، تنویر افکار عمومی و ایجاد شور و نشاط در جامعه بسیار مهم است و در این راستا خبرنگاران نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

سرگرد رضایی اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند با شفاف‌سازی و جهت‌دهی به افکار عمومی ضمن جلوگیری از شایعه‌سازی بخشی از چرخه توسعه باشند.

او در ادامه از تهیه و توزیع بسته حمایتی ویژه خبرنگاران در قالب بسته‌های عیدانه خبر داد و ادامه داد: ۲۰۰ بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان به اصحاب رسانه استان امروز توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: این اقدام باهدف ترویج فرهنگ انفاق و قدردانی از اصحاب رسانه به عنوان مدافعان سلامت در استان انجام شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار