در بسته عیدانه نرم افزار هواشناسی بهترین نرم افزار‌ها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی مانند هواشناسی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

باتوجه به اینکه این روزها بسیاری از شما کاربران در حال سفرهای نوروزی هستید، در این بسته عیدانه پربازدیدترین و برترین نرم افزارهای هواشناسی از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود Vegoo Weather Forecast Full 1.9.3 – برنامه هواشناسی دقیق و پر امکانات

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. 

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی ، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، Vegoo Weather Forecast یکی از بهترین‌ها است.

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به محل قرار دادن مکان‌ها و موقعیت‌های دلخواه در لیست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی سریع، هشدارهای آب و هوایی برای هشدار دادن در مواقع بحرانی برای اطلاع کاربران و دارا بودن یک محیط کاربری ساده، آسان و کاربر پسند به دور از هیچگونه ابهام اشاره کرد.

دانلود Vegoo Weather Forecast

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود OnePlus Weather 2.7.1 – برنامه هواشناسی ساده و دقیق

نرم افزار OnePlus Weather ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هوا است. این نرم افزار با هزاران بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هواشناسی گوشی‌های هوشمند معرفی شده است. این نرم افزار فوق هوشمند امکان دسترسی به اطلاعات دقیق آب و هوایی در هر زمان و مکانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از تغییرات نسخه جدید OnePlus Weather می‌توان به حل مشکل دیرکرد در بارگزاری اطلاعات مخصوص به آب و هوا و همچنین رفع مشکل بسته شدن برنامه در هنگام فعالیت اشاره کرد. شما می‌توانید با داشتن این نرم  افزار به راحتی آب و هوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید.

دانلود OnePlus Weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود A ۴ Season Road – Weather Live Wallpaper ۱.۵۱ – برنامه هواشناسی واقع گرایانه اندروید

نرم افزار A 4 Season Road برنامه هواشناسی واقع گرایانه, ابزاری عالی برای پیش بینی آب‌وهوا است که در این روزها بسیار کاربرد دارد. علت محبوبیت و تمایز این نرم افزار با نمونه‌های مشابه، لایو والپیپر چهار فصل آن است که به صورت هوشمند کار می‌کند و می‌توانید اطلاعات را در بهترین حالت ممکن و به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد که به خوبی شرایط جوی را درک کرده و نوع آب‌وهوا را به صورت تصویری مشاهده کنید، همچنین این نرم‌فزار فوق هوشمند امکان دسترسی به اطلاعات دقیق آب‌وهوایی در هر زمان و مکانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 شما می‌توانید با داشتن نرم  افزار A 4 Season Road به راحتی آب‌وهوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید. قیمت اپلیکیشن A 4 Season Road در گوگل‌پلی ۳.۴۹ دلار منتشر شده، اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود OnePlus Weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود AccuWeather Platinum 5.5.1 – بهترین نرم افزار هواشناسی اندروید

نرم افزار AccuWeather یکی از معتبر ترین برنامه ها در حوزه پیش بینی وضعیت آب و هواست. این نرم افزار از کشور ایران و تقریبا از تمام شهرها و شهرستان های کوچک ایران نیز پشتیبانی می‌کند. AccuWeather هر دو ساعت بروز می شود و اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار می دهد.  از توانایی های دیگر این نرم افزار، پیش بینی وضعیت آب و هوایی تا 15 روز آینده است که شدت باران و مدت زمان بارش را نیز تخمین می زند.

AccuWeather
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود اپلیکیشن هواشناسی اندروید Clean Weather

اپلیکیشن Clean Weather یک برنامه هواشناسی دقیق و ساده اندرویدی است که در گوگل پلی منتشر شده است.

همه انسان ها پیش از خروج از خانه ابتدا شرایط آب و هوایی را بررسی می کنند! لباسی که ما در هر روز می پوشیم رابطه مستقیمی با شرایط جوی دارد و همین موضوع باعث شده است که هر کسی حداقل یک بار در روز اطلاعات آب و هوایی را بررسی کند. روش های مختلفی برای دسترسی داشتن به این نوع از اطلاعات وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از گوشی های هوشمند اندرویدی است.

دانلود اپلیکیشن هواشناسی اندروید Clean Weather

دانلود Meteogram Weather 2.3.10 – هواشناسی پیشرفته متئوگرام

نرم افزار Meteogram Weather ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هوا است. این نرم افزار با هزاران بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هواشناسی گوشی‌های هوشمند معرفی شده است. این نرم افزار فوق هوشمند امکان دسترسی به اطلاعات دقیق آب و هوایی در هر زمان و مکانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های نسخه جدید Meteogram Weather می‌توان به دسته‌بندی پیش‌بینی‌ها به دو صورت کوتاه و بلند مدت اشاره کرد که در قالب پیش‌بینی‌های ۲۴ الی ۴۸ ساعته و ۱۰ روزه  نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید با داشتن این نرم  افزار به راحتی آب و هوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید.

دانلود Meteogram Weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Foreca Weather 4.24.0 – اپلیکیشن پیش بینی دقیق وضعیت آب و هوا

در روزهای مختلف فصل، وضعیت هوا متغییر است. ممکن است هوا در صبح خوب باشد، اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌هایی که در این زمینه می‌تواند به کاربران کمک کند Foreca Weather است.

برنامه Foreca Weather می‌تواند با دقت بسیار زیادی اطلاعات مربوط به آب و هوای چند روز آینده را به شما منتقل کند. کاربران می‌توانند از منابع هواشناسی مختلف برای قسمت های برنامه به صورت جداگانه استفاده کنند. همچنین در نرم افزار مذکور وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی به نمایش در می‌آید. 

همچنین علاوه بر می‌توانید اطلاعات طلوع و غروب ماه و فازهای مختلف  آن را در این نرم‌افزار مشاهده کنید.

دانلود Foreca Weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Weather Mate (Weather M8) 1.5.10 – نرم افزار دقیق هواشناسی مخصوص اندروید

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند Weather Mate (Weather M8) است.

برنامه Weather Mate (Weather M8) می‌تواند با دقت بسیار زیادی هوای چند روز آینده را به شما منتقل کند. کاربران می‌توانند از منابع هواشناسی مختلف برای قسمت های برنامه به صورت جداگانه استفاده کنند. همچنین در نرم افزار مذکور وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی به نمایش در می‌آید. 

همچنین علاوه بر می‌توانید اطلاعات طلوع و غروب ماه و فازهای مختلف  آن را در این نرم‌افزار مشاهده کنید.

دانلود YAATA SMS Premium 1.43.17.21609 - برنامه مدیریت پیامک آسان

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Today Weather – Forecast 1.5.1-9.280221 - برنامه پیش بینی دقیق آب و هوا

برنامه Today Weather – Forecast یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشنن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.


دانلود اینستاگرام  ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود The Weather Network 7.9.7.6345 – اپلیکیشن هواشناسی کامل

نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts & Radar Maps برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

این برنامه وضعیت آب و هوا را با بالاترین جزییات در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند وضعیت آب و هوا را تا ۱۴ روز آینده پیش‌بینی کند. علاوه بر این در نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts & Radar Maps امکان نمایش وضعیت آب و هوا به وسیله رادار نیز وجود دارد؛ نمودارهای بارشی نیز به طور دقیق برای کاربر نمایش داده می‌شود.

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۱۶:۲۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
بهترینش که تو این لیست نیست...
The weather channel
هست
آخرین اخبار