نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ملایر به سال ۱۴۰۰ موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از به تعویق افتادن بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین علیه السلام ملایر به علت تکمیل نشدن تجهیزات پزشکی آن خبر داد. بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین ملایر در سال ۱۴۰۰

هادی بیگی‌نژاد، بهره برداری از اورژانس بیمارستان امام حسین را، اولویت شبکه بهداشت و درمان ملایر بیان کرد. او گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته و تأمین اعتبار طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام حسین، در حال حاضر بخش ساختمانی این طرح تکمیل شده، اما تجهیزات پزشکی آن تکمیل نشده است و به همین علت این اورژانس که پیش از این قرار بود اوایل اسفند به بهره برداری برسد، پس از تکمیل تجهیزات، سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اورژانس بیمارستان امام حسین هزینه شده است، افزود: تأمین تجهیزات پزشکی این اورژانس به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین اورژانس‌های غرب کشور، نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است، از طرف دیگر با توجه به بحران بیماری کرونا در کشور، تجهیز و تکمیل مراکز درمانی براساس اولویت‌های هر شهر در نیازمندی نسبت به خدمات درمانی انجام می‌شود.

بیگی‌نژاد در ادامه از اخذ ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری ملایر در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: توسعه علمی و جذب اعضای هیئت علمی برای این دانشکده با گذشت چند سال از شروع فعالیت آن، به علت نداشتن ردیف بودجه مستقل امکان پذیر نبود که با پیگیری‌های صورت گرفته و درخواست از وزیر بهداشت با جدا شدن ردیف اعتباری دانشکده پرستاری ملایر موافقت شد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت یادآور شد: اخذ ردیف بودجه مستقل با هویت بخشی به دانشکده پرستاری ملایر، سبب ارتقاء این مجموعه علمی آموزشی و جذب دانشجویان بیشتر و رشته‌های جدید برای دانشکده می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.