مسئول توزیع میوه شب عید استان گفت: توزیع ۸۰۰ تن میوه شب عید با قیمت تعادلی در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیدعلی شاه محمدی، مسئول توزیع میوه شب عید استان اردبیل گفت: ۵۰۰ تن پرتقال از استان مازندران و ۳۰۰ تن سیب از شهرستان مشکین‌شهر تامین شده است.

او افزود: نرخ مصوب فروش هر کیلوگرم پرتقال ۱۱۵ هزار ریال و نرخ فروش هر کیلوگرم سیب نیز ۸۹ هزار ریال تعیین شده است.

شاه محمدی با اشاره به توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر اردبیل از طریق جایگاه‌های موقتی دایر شده، گفت: ستاد تنظیم بازار استان این قیمت را برای فروش میوه شب عید تعیین کرده است.

او همچنین افزود: هم اکنون کل میوه شب عید استان از سردخانه نگین سبلان به مقصد جایگاه‌های تعیین شده در شهر اردبیل در حال حمل است و توزیع کنندگان شهرستان‌های استان نیز به تدریج میوه اختصاص یافته را دریافت و با نرخ تعیین شده توزیع خواهند کرد.

فرماندار شهرستان اردبیل نیز گفت: تمهیدات لازم برای توزیع میوه شب عید در ۲۵ نقطه شهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده و انتظار این است مردم فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را هنگام خرید رعایت کنند.

مسعود امامی یگانه افزود: مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند چون سیب و پرتقال به اندازه نیاز تامین شده است.

او با اشاره به تشدید نظارت بر کنترل قیمت کالاها در بازار و ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا تصریح کرد: تشدید نظارت بر واحدهای صنفی اقدام اساسی در جلوگیری از گرانی کالاها است و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، با متخلفان و برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.