معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: فارغ از اسلامی بودن انقلاب، مردمی بودن آن ویژگی بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در نخستین جلسه رسیدگی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان گفت: افرادی که قرار است نامزدی انتخابات را به عهده بگیرند و نیز طرفداران آنها، باید جانب اخلاق را رعایت کنند.

او افزود: حضور مردم در انتخابات که نشانه‌ای از مردمی بودن نظام است، باید در سایه نظم و اخلاق انجام شود.

حجت‌الاسلام وحدانی نیا گفت: در اولین اقدامات انجام شده در ستاد رسیدگی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، بخشنامه‌های لازم به حوزه‌های قضایی استان ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق بخشنامه ریاست قوه قضاییه، اهدافی برای این ستاد در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پایش و رصد مستمر فعالیت‌های انتخاباتی اشاره کرد.

او گفت: ایجاد هماهنگی بین نهاد‌های مرتبط با ستاد، تبیین اهداف و اقدامات پیشگیرانه، توجیه و انذار احزاب و تشکل‌ها و هماهنگی نهاد‌ها با یکدیگر از دیگر مواردی است که جزء اهداف این ستاد بر شمرده شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار