فرماندار تنگستان معتقد است وضعیت زرد این شهرستان از نظر شیوع کرونا، ناشی از عادی انگاری و بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحسن رفیعی پور فرماندار تنگستان گفت: برابر رنگ‌بندی جدید اعلام شده، تنگستان از وضعیت آبی خارج و به وضعیت زرد رسیده است، این تغییر رنگ ناشی از عادی انگاری، رعایت نکردن اصول بهداشتی، و برگزاری تجمع‌های عمومی و دورهمی‌های خانوادگی است.

او تاکید کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن تجمع‌ها شرط بازگشت مجدد به وضعیت آبی است و از مردم می‌خواهیم همراهی بیشتری داشته باشند و استفاده از ماسک و جلوگیری از تجمع‌های خانوادگی و عمومی را جدی بگیرند.

بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا که دیروز(بیست و پنجم اسفند) اعلام شد، شهرستان‌های دیلم، کنگان و گناوه از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و شرایط هفت شهرستان دیگر استان بوشهر هم از نظر کرونا، زرد اعلام شد.


بیشتر بخوانید


این تغییر رنگ بندی در حالی رخ می‌دهد که از هشتم تا بیست و چهارم اسفند شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، جم، دیر و کنگان در شرایط زرد کرونایی و چهار شهرستان دشتستان، تنگستان، دشتی و عسلویه آبی بودند.

قرمز به معنای بسیار پرخطر، نارنجی پرخطر، زرد خطر متوسط و آبی کم خطر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.